Frågor om Schoolsoft

Jag kan inte logga in

Kontrollera att du är på rätt sida för ansökan genom att gå in på kursen du vill söka och klicka på länken "Ansök via Schoolsoft". Om du vet att du har ett konto sen innan - prova klicka på ”Glömt lösenordet?".

Schoolsoft säger att jag redan har ett konto

Då har du troligtvis skapat ett konto i Schoolsoft tidigare, kanske om du sökt till en kurs på en annan skola. Om du inte kommer ihåg dina inloggningsuppgifter så klicka på "Glömt lösenordet?" och återställ ditt konto.

Måste jag skapa ett konto i Schoolsoft?

Ja du behöver skapa ett konto i Schoolsoft för att kunna söka till någon av våra kurser. Vi tar inte emot ansökningar via papper, telefon eller mail.
Med undantag för vissa korta kurser.

Vad gör jag om jag glömt mitt lösenord?

Leta efter texten ”Glömt lösenordet?” på sidan Schoolsoft, följ instruktionerna och begär ett nytt lösenord och pröva därefter att logga in igen.

Tillbaka till toppen